کویل کالیبرن جی

فیلتر ها

کویل کالیبرن جی ، مجموعه ای از انواع مختلف کویل و کارتریج های پشتیبانی شده برای دستگاه های یوول کالیبرن جی و یوول کوکو پرایم است. این کویل و کارتریج ها ، با هر دو نوع مختلف دستگاه ها سازگار هستند و کافیست بر اساس سلیقه ، یک مدل را انتخاب کنید. در بروز رسانی آخر کمپانی یوول ، پاد سیستم های سری کالیبرن اکنون دیگر از کارتریج های آماده پشتیبانی نمی کنند و به جای آن ، شما تنها کویل های داخل کارتریج را تعویض می کنید. این کار ، علاوه بر کاهش هزینه از سمت مصرف کننده ، به یوول فرصت بهبود کیفیت را نیز می دهد. کویل های کالیبرن جی اکنون از تکنولوژی Pro-FOCS با نسخه ی بروز شده و بهبود یافته بهره مندند و شما هنگام ویپینگ ، طعم دهی و کام دهی بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

کویل ۰.۸ این سری ، از نوع مش است و به جای یک المنت فنری شکل ، از یک صفحه ی فلزی حفره دار برخوردار است. این کویل ، کام دهی و طعم دهی غلیظ تری را به شما ارائه می کند و برای مصرف سالت نیکوتین با کام دهی بیشتر ، مناسب است.

کویل ۱.۰ نیز ، از یک المنت حلقه ای فنر مانند بهره مند است که کام دهی سبک تر ، طعم بی نظیر و خروجی کلی ملایم تری را به شما ارائه می کند. این کویل برای مصرف نیکوتین سالت با کام دهی ملایم تر ، مناسب ترین گزینه است.

کارتریج کالیبرن جی نیز ، یک کارتریج مشترک بین دو دستگاه KOKO Prime و Caliburn G است و از هر دو نوع کویل معرفی شده ، پشتیبانی کامل دارد.

‫2 کالا
کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف ویژه محصولات بلک نوت تا ۱۰ اردیبهشتمشاهده همه
+