پاد چیست ؛ این سؤال بسیاری از افرادیست که به تازگی با ویپ آشنا شده اند و احتمالا ، قصد ترک سیگار و خرید دستگاه جدید دارند. این سوال ، یک پاسخ ساده و کوتاه و یک پاسخ دقیق تر و البته ، طولانی تر دارد. در این مقاله در ویپ ایکس ، به بررسی پاد سیستم ها می پردازیم تا بتوانیم به پرسش برخی از سؤالات مصرف کنندگان و تازه کار ها ، پاسخ دهیم. اگر در این مقاله به پاسخ سؤال خود نرسیده اید ، بخش نظرات را مطالعه کنید و اگر همچنان سؤالی باقی مانده است ، در نظرات مطرح کنید و ما حتما به آن پاسخ خواهیم داد.

یک پاسخ کوتاه به سؤال پاد چیست

پاد سیستم ها دستگاه های کوچک و سبکی هستند که در اندازه های قابل حمل تولید می شوند. این دستگاه ها ، کام دهی کمتری نسبت به ویپ ها دارند و در عوض ، نیکوتین بیشتری را ارائه می کنند. پاد ها انتخاب ایده آلی برای افراد سیگاری هستند و اگر سیگار می کشید ، پیشنهاد ما به شروع ویپینگ از یک پاد سیستم است.

پاد چیست ؟ با پاد سیستم ها بیشتر آشنا شوید

برای آشنایی بیشتر با پاد ، ابتدا لازم است بدانید که پاد سیستم ، به دستگاهی گفته می شود که مخزن آن ، به جای اتومایزر ، یک پاد ( کارتریج ) است. کارتریج ها یک نو آوری در صنعت ویپینگ هستند و دلیل ساخت آن ها ، تولید مخزن های کوچک به همراه کویل است. مخزن کوچک دستگاه ، انداره ی نهایی دستگاه را کاهش می دهد و نهایتا به یک دستگاه کوچک و خوش دست می رسد. این کارتریج ها ، به طور خاصی برای مصرف سالت نیکوتین طراحی می شوند و کیفیت کام دهی و طعم دهی آن ها ، برای مصرف Salt Nicotine ها بهینه شده است.

پاد سیستم ها برای مدت طولانی در صنعت ویپینگ حضور داشته اند و با این حال ، در چند سال گذشته شاهد افزایش روز افزون محبوبیت آن ها هستیم. دلیل آن نیز ، ورود سالت نیکوتین ها به این صنعت است. نیکوتین سالت ها ، نوع خاصی از جویس ویپ هستند که تجربه ای نرم و شبیه به سیگار را برای شما ایجاد می کنند. دقیقا همان حس سیگار و گیرایی لذت بخش آن را ، می توانید با استفاده از سالت نیکوتین ها روی یک پاد سیستم تجربه کنید.

پاد سیستم ها برای چه کسانی مناسبند ؟

پاد سیستم ها برای تمام افراد سیگاری ، در هر سطحی از مصرف مناسبند. این دستگاه ها ، راهکار سریع و کم دردسر مصرف نیکوتین هستند و کارایی بسیار ساده ای دارند. به همین دلیل ، برای استفاده از آن ها نیازی به هیچ گونه پیش زمینه و اطلاعاتی ندارید. همانطور که بالاتر به آن اشاره شد ، پاد سیستم به جای اتومایزر از یک کارتریج پشتیبانی می کند. این کارتریج به اندازه ی یک کویل عمر دارد و پس از پایان عمر آن ، کافیست کارتریج قبلی را دور انداخته و کارتریج جدید را پر کنید. البته پاد سیستم ها نیز در انواع مختلفی ساخته می شوند. برخی از این دستگاه ها مثل پاد کالیبرن ای ۲ یوول ، کارتریج و کویل به صورت در هم چسبیده دارند.

برخی از دستگاه ها نیز ، مثل پاد کالیبرن جی یوول ، کارتریج و کویل جدا از هم دارند و پس از پایان عمر کویل ، می توانید کویل را تعویض کنید و کارتریج را ثابت نگه دارید.

چگونه از پاد سیستم استفاده کنیم ؟

استفاده از پاد سیستم بسیار آسان است. کافیست کارتریج را برداشته ، سالت خود را پر کنید ، چند دقیقه صبر کنید و از آن لذت ببرید. بسیاری از پاد سیستم های موجود در بازار ، دارای سنسور اتوماتیک هستند و هنگام ویپینگ ، نیازی به نگه داشتن دکمه نیست. با این حال ، برخی از آن ها دکمه نیز دارند و می توانید همزمان با ویپینگ ، دکمه را نگه دارید. اگر از سیگار به پاد می آیید ، پیشنهاد ما استفاده از یک دستگاه سنسور اتوماتیک است. در هر صورت ، پاد سیستم ها کام دهی خیلی زیادی ندارند و طراحی آن ها ، با هدف Nicotine Delivery و ارائه نیکوتین است. اگر به دنبال ویپینگ با کام دهی بسیار هستید ، به یک دستگاه ویپ فکر کنید.

اما ، به دلیل ماهیت کم مصرف بودن پاد سیستم و خروجی پایین ، شما می توانید صرفه جویی بسیاری در مصرف جویس و سالت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که دستگاه های اتوماتیک ، دارای سنسور هستند و این سنسور ، به رطوبت و مایعات حساسیت دارد. از آنجا که نشتی و Leakage یک مشکل طبیعی حین استفاده به شمار می آید ، همواره زیر کارتریج خود را خشک نگه دارید. تمیز نگه داشتن دستگاه و کارتریج ، به افزایش عمر دستگاه کمک فراوانی می کند.

کدام پاد سیستم برای شما مناسب تر است ؟

پاد سیستم ها در طراحی های متنوع و کارکرد های مختلفی تولید می شوند. با این حال ، کارکرد کلی همه ی آن ها ، تقریبا یکسان است و با ویژگی های نسبتا متفاوتی ، برای سلیقه های متفاوتی ساخته شده اند.

  • اگر به دنبال تجربه ی اولین استفاده از پاد سیستم ها هستید و دوست ندارید هزینه ی زیادی برای آن داشته باشید ، پاد یکبار مصرف را بررسی کنید. این دستگاه ها ، در طعم های متفاوتی تولید می شوند و بسته به مدل ، می توانند مانند یک پاد سیستم کامل برای یک هفته یا بیشتر ، مهمان شما باشند.
  • اگر دوست دارید تا ویپینگ را به تازگی شروع کنید و به دنبال یک گزینه ی با کیفیت اما با قیمت اقتصادی هستید ، پاد اوسمال ویپرسو یک پیشنهاد ایده آل است.
  • اگر به خرید با کیفیت ترین پاد سیستم بازار فکر می کنید ، مجموعه ی Caliburn از برند UWELL بهترین گزینه است. کالیبرن ها طعم دهی بی نظیری دارند و عمر بالای کارتریج آن ها ، کاملا استاندارد است. در این مجموعه ، پاد Caliburn A2 و پاد کالیبرن ای کی ۲ یوول را بررسی کنید.

اگر همچنان در خریدتان سر در گم هستید ، به مشاوران ما در واتسپ پیام دهید : 09981021092