قبلا در مقاله های قبلی وبلاگ ویپ ایکس ، به سوال های ویپ چیست و پاد چیست ، پاسخ داده ایم. در این دو مقاله ، گفتیم که ویپ ها معمولا دستگاه های بزرگ تر و قوی تری هستند که با کام دهی بیشتر ، می توانند جایگزین مناسبی برای استفاده تفریحی به جای قلیان باشند. پاد سیستم ها نیز ، با کارکرد مشابه ویپ اما با کام دهی کمتر و نیکوتین بیشتر ، یک انتخاب ایده آل برای افراد سیگاری هستند. در مقاله ی پاد ماد چیست ، به بررسی دستگاه های PodMod ( که به نام های ویپ پاد و ویپ دو کاره نیز شناخته می شوند ) می پردازیم.

مثل همیشه ، برای افرادی که حوصله ی مطالعه ی بیشتر را ندارند ، یک توضیح کوتاه درباره این سؤال ارائه می کنیم :

یک پاسخ کوتاه به سؤال پاد ماد چیست

پاد ماد ها ، دستگاه های دوکاره ای هستند که هم از سالت نیکوتین و هم از جویس ویپ معمولی پشتیبانی می کنند. کیت های PodMod ،هم برای افراد سیگاری و هم برای استفاده های تفریحی با کام دهی بالا ، مناسب و قابل استفاده هستند. اگر نمی توانید میان پاد سیستم ها و ویپ ها یک گزینه را انتخاب کنید ؛ دستگاه های پاد ماد می توانند گزینه ی مناسبی باشند. با استفاده از این دستگاه ها ، شما می توانید هر نوع مایع E-Liquid موجود در بازار را استفاده کنید.

در ادامه ی این مطلب ، قصد داریم تا به بررسی بیشتر پاد ماد ها بپردازیم. با مطالعه کامل این مقاله ، شما می توانید درباره ی خرید پاد ماد ، به طور قطعی تصمیم گیری کنید. همچنین در پایان این مقاله ، با معرفی چند دستگاه پاد ماد به شما در خرید دستگاه مناسب کمک خواهیم کرد.

پاد ماد چیست ؟ یک پاسخ دقیق تر

همانطور که کمی قبل نیز خوانده اید ، پاد ماد ها دستگاه های دوکاره هستند. در واقع نام گذاری PodMod ، ریشه در ترکیب دستگاه های Mod ( کیت های ویپ ) و دستگاه های Pod ( پاد سیستم ها ) دارد. این دستگاه ها ، معمولا اندازه ای بین اندازه ی ویپ ها و پاد سیستم ها دارند و به طور کلی ، به سادگی قابل حمل و Portable هستند. از اندازه ی استاندارد این دستگاه ، احتمالا می توانید تشخیص دهید که پاد ماد ها برای استفاده های طولانی مدت و روزمره طراحی می شوند. همچنین ، وجود صفحه نمایش و امکان تنظیم دستگاه به کمک دو یا سه دکمه ، به شما امکان استفاده ی دلخواه را ارائه می کند.

برای مثال ؛ اگر سیگار می کشید و قصد دارید از سالت نیکوتین برای جایگزین سیگار استفاده کنید ، می توانید دستگاه خود را در وات های پایین تر ( مثلا ۱۰ تا ۲۰ وات ) تنظیم کنید. به همین شکل ، اگر از جویس ویپ با نیکوتین پایین برای مصرف تفریحی استفاده می کنید ، می توانید در وات های بالاتری ( مثلا بالاتر از ۳۰ وات ) از ویپینگ لذت ببرید.

ویژگی دیگر دستگاه های پاد ماد ، در پشتیبانی از انوع مختلف کویل ها در مدل های متفاوت است. کویل های متنوع با مقاومت های مختلف ، به شما اجازه ی استفاده ی دلخواه را می دهند. مثلا ؛ شما می توانید با خرید کویل های مقاومت پایین ، ویپینگ در وات های بسیار زیاد ( معمولا تا ۱۰۰ وات ) را تجربه کنید یا با کویل های مقاومت بالا ، کام دهی بسیار پایین و ملایم را برای نیکوتین سالت ها داشته باشید. دستگاه های Pod Mod ، دارای کارتریج های قابل تعویض و بدون کویل هستند. وجود کارتریج های بدون کویل ، مزیت دیگر دستگاه های پاد ماد است. با وجود این کارتریج ها ، شما می توانید با هزینه ی اندکی چند نوع سالت و جویس را در کنار یک دیگر و با کمترین دردسر ، استفاده کنید.

آیا پاد ماد برای شما مناسب است ؟

تا این قسمت از مطلب ، ما در رابطه با ویژگی های پاد ماد ها و مزیت های استفاده از آن ها صحبت کرده ایم. با توجه به اطلاعات ارائه شده در پاراگراف های قبلی ، اکنون می دانید که پاد ماد ها تقریبا برای تمام مصرف کنندگان مناسبند و هم افراد سیگاری و هم افرادی که قصد استفاده ی تفریحی دارند ، می توانند از Pod Mod ها استفاده کنند. اما به هر حال ، چک لیست زیر می تواند به شما در تصمیم گیری خرید یک پاد ماد ، کمک کند :

  • اگر سیگار می کشید و نمی دانید که مصرف شما ، صرفا برای یک عادت است یا بیشتر به نیکوتین نیاز دارید.
  • اگر قصد استفاده ی تفریحی ویپینگ دارید و اندازه و قابل حمل بودن دستگاه برایتان مهم است.
  • اگر دوست دارید هم از جویس های نیکوتین پایین و هم از سالت نیکوتین ها ( نیکوتین بالا ) استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید از چند طعم مختلف به طور روزانه و در کنار هم استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید از تنظیمات برای کنترل کام دهی و خروجی استفاده کنید.

معرفی چند پاد ماد با کیفیت

در پایان مقاله ی ” پاد ماد چیست ” ، قصد داریم چند دستگاه پاد ماد با کیفیت را برای راهنمایی بهتر در خرید دستگاه ، معرفی کنیم. در پایان این بحث ، انتظار داریم تا در خرید پاد ماد ، به یک تصمیم گیری قطعی رسیده باشید.

به عنوان یک پاد ماد کامل ، با باتری قوی و امکان تنظیم تا ۸۰ وات ، یک دستگاه که لوازم جانبی آن به سادگی در دسترس باشد ، اسموک نورد ۴ را معرفی می کنیم.

اگر به دنبال یک پاد ماد کامل با قابلیت تنظیم دریچه هوا و باتری قوی تر هستید ، اسموک آیپی ایکس ۸۰ پیشنهاد دیگر ماست.

اگر همچنان در خریدتان سر در گم هستید ، به مشاوران ما در واتسپ پیام دهید : 09981021092