روش های ارسال کالا

کجا هستید؟

اگر تهران هستید

اگر ساکن شهر تهران هستید ، ویپ ایکس از چند سیستم ارسال مختلف پشتیبانی می کند. بسته به منطقه و شرایط دریافت ، می توانید از سرویس ارسال رایگان روزانه ، ارسال نرخ ثابت ، ارسال فوری دو ساعته ، پست پیشتاز و همچنین تیپاکس استفاده کنید.

سرویس ارسال رایگان :

برای استفاده از سرویس ارسال رایگان ، حداقل مبلغ سفارش 750 هزار تومان مورد نیاز است. به منظور استفاده از این سرویس ، در صفحه ی آخر ثبت سفارش و انتخاب روش ارسال ، لازم است تا بسته به زمانی که در آدرس حضور دارید ، ساعت تحویل بسته را انتخاب کنید. در حال حاضر زمان بندی ارسال رایگان ، به شکل زیر است :

سفارشاتی که تا ساعت ۱۱ صبح شنبه تا پنج شنبه ثبت شوند :

امکان انتخاب بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ همان روز

در نظر داشته باشید که در صورت عدم حضور در بازه زمانی اعلام شده ، مبلغ 32 هزار تومان بابت ارسال مجدد بسته دریافت خواهد شد.

ارسال نرخ ثابت :

سرویس نرخ ثابت ویپ ایکس ، روشی کم هزینه و سریع برای ارسال بسته هاییست که مبلغ آنها زیر ۷۵۰ هزار تومان باشد. اگر سفارش شما قابلیت ارسال رایگان را ندارد ، شما می توانید با همان زمان بندی سرویس ارسال رایگان روزانه و با پرداخت ۳۲ هزار تومان ، بسته خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که سرویس های ارسال رایگان و نرخ ثابت ویپ ایکس ، تنها برای مناطق داخلی تهران است و اگر ساکن مناطقی مثل ورامین ، اسلامشهر ، پرند ، رباط کریم ، دریاچه و مناطق خارجی تهران هستید ، می توانید از سرویس ارسال رایگان با پست پیشتاز استفاده کنید.

ارسال فوری الوپیک و اسنپ باکس :

این سرویس برای کسانی مناسب است که تمایل دارند تا بسته ی خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند. این روش ارسال ، بسیار سریع است و سفارش ثبت شده در ساعت فعالیت ویپ ایکس ، حداکثر تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما می رسد. این روش دارای هزینه ارسال بسته به فاصله شما با مرکز ارسال ویپ ایکس است.

ارسال با پست پیشتاز :

سرویس پست پیشتاز ، یک سرویس اقتصادی و ارزان برای ارسال بسته های شماست. اگر در محدوده اطراف شهر تهران هستید یا سفارش شما کمتر از 750 هزار تومان است و هزینه ی الوپیک و اسنپ باکس اقتصادی نیست ، می توانید با پرداخت 38 هزار تومان از این سرویس استفاده کنید. ارسال با پست پیشتاز ، ۲ تا ۵ روز کاری زمان نیاز دارد. اگر ساکن مناطق خارجی مثل ورامین ، اسلامشهر ، پرند ، رباط کریم ، دریاچه هستید و سفارش شما بیشتر از ۷۵۰ هزار تومان است ، شما می توانید از این گزینه به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر خارج از تهران هستید

اگر ساکن شهرستان های ایران هستید ، ویپ ایکس دارای دو سرویس اصلی حمل و نقل و ارسال بسته است. شما می توانید بسته به شرایط تحویل ، از سرویس ارسال مناسب خود استفاده کنید.

سرویس ارسال رایگان :

اگر جمع سبد خرید شما بیش از 750 هزار تومان باشد، شما می توانید از سرویس ارسال رایگان ویپ ایکس استفاده کنید. در این روش ، سفارش شما بسته بندی شده و با استفاده از پست پیشتاز ، به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. دریافت بسته با این روش ، معمولا بین ۲ تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش انجام می شود.

سرویس پست پیشتاز :

پست پیشتاز یک راهکار اقتصادی برای حمل و ارسال بسته است. با توجه به پوشش سراسری شرکت ملی پست ، این روش برای تمام مناطق ایران قابل استفاده است. شما می توانید با پرداخت 38 هزار تومان ، بسته خود را ۲ تا ۵ روز کاری بعد از ثبت سفارش دریافت کنید.

سرویس اکسپرس تیپاکس :

تیپاکس ، یک راهکار حمل و نقل سریع است. اگر دوست دارید سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید ، تیپاکس یک راه حل اقتصادی و سریع است. هزینه ی ارسال با این روش به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه حمل پس از دریافت کالا ) است و معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از ثبت سفارش ، بسته خود را دریافت می کنید.

لطفا توجه کنید : در صورتی که بسته ی شما در هنگام تحویل دارای پارگی یا له شدگی است ، لطفا از دریافت بسته خودداری کنید و بسته را به مامور تحویل مرجوع کنید. با پشتیبانی ویپ ایکس تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف ویژه محصولات بلک نوت تا ۱۰ اردیبهشتمشاهده همه
+